Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України N 172 від 19.03.1994, продовольчі товари належної якості обміну та поверненню не підлягають.
При отриманні перевірте (оригінальну) упаковку на цілісність. Переконайтеся, що товар відповідає ваше замовлення.
Якщо (оригінальна) упаковка пошкоджена або вам відправили товар, який не відповідає накладної, ми відправимо аналогічний товар і оплатимо доставку або повернемо вартість замовлення – на ваш вибір. Товар не підлягає обміну або поверненню після розтину або пошкодження вами упаковки або факту його використання.
Для оформлення запиту про обмін / повернення коштів, надішліть нам, будь ласка, будь-яким зручним для вас способом (Інстаграм @mueslimix, тел. 098-388-78-62, електронна пошта mueslimix@mueslimix.com.ua) наступні документи:
– фото отриманого товару, на якому чітко видно пошкодження;
– акт прийому-передачі оформлений в відділенні перевізника в момент отримання відправлення.
І повідомити номер замовлення і фио на кого була оформлена доставка.
Термін оформлення запиту – одна доба з моменту отримання товару.
Термін обробки запиту і повернення коштів – два робочих дня (без урахування часу, необхідного банку-посереднику для переказу коштів).